موتور جاروبرقی سطلی مدل روسو ROSSO

موتور جاروبرقی سطلی مدل روسو ROSSO


تومان750,000

آخرین بروزرسانی : 12 دی, 1402

بررسی اجمالی محصول

این موتور برای انواع جارو برقی ها که با توان ۱۸۰۰وات لبه دار هستند مناسب است قابلیت جذب مایعات ندارد دارای بدنه ی فلزی می باشد

نقد و بررسی : موتور جاروبرقی سطلی مدل روسو ROSSO

 موتور جاروبرقی سطلی مدل روسو ROSSO برای انواع جارو برقی ها که با توان ۱۸۰۰وات لبه دار هستند مناسب است قابلیت جذب مایعات ندارد دارای بدنه ی فلزی می باشد.

آیا در هنگام خرید دستگاه های مصرفی ، مانند جاروبرقی ، زیبایی مهم است یا کارکرد قوی؟ چه کسی دوست دارد بعد از شش ماه جاروبرقی فانتزی گران دلفریبش خراب شده و دلیل این خرابی فقط ضعیف بودن موتور دستگاه باشد؟ اگر این مسائل را در نظر بگیریم، متوجه میشویم که باید موقع خرید جاروبرقی توجه بیشتری به نوع و قدرت موتور دستگاه داشته باشیم.

پراهمیت ترین فاکتوری که باید در هنگام خرید جاروبرقی به آن توجه داشته باشید:

نوع موتور و میزان قدرت دستگاه است که اصطلاحا با واحد «وات» اندازه گیری میشود.
در واقع «وات» واحد بین المللی اندازه گیری میزان توان یا قدرت دستگاه های برقی است. موتورهای جاروبرقی از نوع یونیورسال هستند که در آنها از ساده ترین نوع مدار، یعنی مدار دو حالته (خاموش و روشن)، استفاده می شود. البته امروزه سر راه بیشتر مدارهای موتور جاروبرقی از فیوز حرارتی (اورلود) استفاده می شود تا در صورت داغ شدن موتور، دستگاه خود به خود خاموش شود.

میزان توان جاروبرقی های خانگی و معمولی امروزی بین ۱۳۰۰ تا ۲۲۰۰ است که در هنگام خرید جاروبرقی باید بر اساس نیاز، بودجه و انتظاری که از آن دارید، دستگاه مناسب را انتخاب کنید. اندازه منزل، تعداد اعضای خانواده، تعداد کودکان و میزان ریخت و پاش عواملی هستند که باید در هنگام خرید جاروبرقی به آنها توجه کنید.

اگر به خرید جاروبرقی با توان بالای ۲۰۰۰ فکر میکنید، باید این را نیز در نظر بگیرید که ممکن است به دلیل مکندگی قوی ، باعث افزایش سرعت فرسودگی فرشتان شود. این موضوع زمانی اهمیت پیدا میکند که فرش منزل تان دستباف و گران قیمت باشد.

 

 

زرین مارکت

آدرس کانال تلگرام:

Zarin_Market@

لینک عضویت کانال:

https://t.me/joinchat/AAAAAFAp_cQ5VRaVCYsLJA

صفحه اینستاگرام:

https://www.instagram.com/zarin_market.ir/

مشخصات فنی :

حجم مخزن

1400 گرم

ابعاد

13x13x10 سانتی‌متر

ابعاد بسته‌بندی

15x14x13 سانتی‌متر

نوع موتور

خانگی

کاربری موتور

خاک

سرعت دور موتور

3600

سایر توضیحات

این موتور برای انواع جارو برقی ها که با توان 1800وات لبه دار هستند مناسب است.
قابلیت جذب مایعات ندارد
دارای بدنه ی فلزی می باشد

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “موتور جاروبرقی سطلی مدل روسو ROSSO”