پاسخ پرسشهای پرتکرار
در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس با ما سوال خود را مطرح کنید، کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود
سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام نمایید همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کارشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید
|
||
چطور در زرین مارکت سفارش خود را ثبت کنم؟
وارد پروفایل کاربری خود شوید
محصول مورد نظر خود را جستجو کنید
روی گزینه ” افزودن به سبد خرید” کلیک و مراحل ثبت سفارش را انجام دهید توضیحات تکمیلی
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، اما هنگامی که سفارش شما از بیش از یک مرسوله تشکیل شده باشد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید، برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید
سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل، عضویت خبرنامه را لغو کنید
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید به info@zarin- market.ir ایمیل بزنید اما اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
دوست دارم از زرین مارکت خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم؟
پاسخ: علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت زرین مارکت، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد، نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد، برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت زرین مارکت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید
آیا میتوانم برای شخص دیگری از زرین مارکت خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله، پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله به شرح ذیل تکمیل خواهد شد.
یک: ورود به زرین مارکت دو: اطلاعات ارسال سفارش سه: بازبینی سفارش چهار: اطلاعات پرداخت
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید، توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای زرین مارکت تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد، شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در زرین مارکت دارید میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید همچنین زرین مارکت نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بیطرفانه در سایت نمایش میدهد که مطالعه آنها میتواند در انتخاب کالا به شما کمک کند همچنین شما میتوانید از صفحه تماس با ما از کارشناسان ما مشاوره، و راهنمایی دریافت کنید
پیش از خرید کالا، چگونه میتوانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند